O MENI
Tanja Arh je leta 2003 diplomirala na Fakulteti za organizacijske vede Univerze v Mariboru, leta 2005 magistrirala na Fakulteti za organizacijske vede Univerze v Mariboru, leta 2010 pa doktorirala na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani s področja tehnološko podprtega učenja.
Decembra 2004 se je zaposlila kot raziskovalka v Laboratoriju za odprte sisteme in mreže Instituta “Jožef Stefan”, kjer so glavna področja njenega raziskovanja: tehnološko podprto učenje, sodobna in inovativna orodja za prenos znanja na daljavo, organizacijsko učenje, testiranje uporabnosti in vpliv izobraževalnih tehnologij na učenje ter uspešnost poslovanja podjetij. Raziskovalno-razvojne aktivnosti izvajam večinoma v okviru mednarodnih projektov iz 7. okvirnega programa, v okviru programa Leonardo da Vinci ter nacionalnih programov.
Pridobljeno znanje in raziskovalne rezultate uspešno vključuje v svoje znanstvene prispevke. Njena bibliografija obsega več kot 100 enot. Je avtorica 18 znanstvenih prispevkov, od tega treh prispevkov s faktorjem vpliva SCI ali SSCI, devetih prispevkov v mednarodnih revijah in šestih v domačih revijah. Poleg omenjenih del je objavila tudi devet samostojnih poglavij v znanstvenih monografijah, dva strokovna prispevka ter 38 prispevkov na mednarodnih znanstvenih konferencah. Dvakrat je na mednarodnih konferencah predavala tudi kot vabljena predavateljica. Je avtorica priročnika z naslovom Kako pripraviti in popestriti izobraževanja z učnimi gradivi.
Je članica Izvršilnega odbora Slovenskega združenja za projektni management (ZPM), Nadzornega odbora Slovenskega združenja za računalniške komunikacije ISOC-SI in članica Slovenske akademije za management. Je sourednica oz. tehnična urednica znanstveno-strokovne revije Projektna mreža Slovenije. Od leta 2010 je aktivno vključena v nacionalni program eŠolstvo (usposabljanja učiteljev in drugih strokovnih sodelavcev) kot svetovalka in predavateljica. Od leta 2013 je članica mednarodnega združenja Beta Gamma Sigma (BGS), častnega združenja najboljših študentov in diplomantov poslovnih ved v AACSB akreditiranih šolah. Njegovo poslanstvo je nagraditi akademsko odličnost ter preko mreženja in ustvarjanja različnih priložnosti spodbujati osebni in strokovni razvoj svojih članov. Od leta 2013 je direktorica programa usposabljanj EDUCA.
IZOBRAZBA
Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Doktorat iz poslovne informatike (2010)
Disertacija: “Vpliv tehnološko podprtega organizacijskega učenja na uspešnost poslovanja podjetij”
Univerza v Mariboru, Fakulteta za organizacijske vede
Magisterij s področja managementa informacijskih sistemov (2005)
Naslov: Sistemski pogled na tehnološko podprto izobraževanje: evalvacija standardov in modelov upravljanja e-izobraževanja
Univerza v Mariboru, Fakulteta za organizacijske vede
Diploma s področja informacijskih sistemov (2003)
Naslov: Organizacijski problemi projektov Phare v državni upravi
AKADEMSKI NAZIVI
Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Docentka s področja poslovne informatike (Januar 2013 – )
Podiplomska šola Jožefa Stefana
Docentka (Januar 2013 – )
DOBA Fakulteta za uporabne poslovne in družbene študije Maribor
Docentka (Januar 2013 – )
GLAVNA PODROČJA RAZISKOVANJA
Moja glavna področja raziskovanja so: tehnološko podprto učenje, sodobna in inovativna orodja za prenos znanja na daljavo, organizacijsko učenje, testiranje uporabnosti in vpliv izobraževalnih tehnologij na učenje ter uspešnost poslovanja podjetij.
ZANIMIVE PUBLIKACIJE
ARH, Tanja, DIMOVSKI, Vlado, JERMAN-BLAŽIČ, Borka. ICT and web 2.0 technologies as a determinant of business performace. V: AL-MUTAIRI, Mubarak S. (ur.), MOHAMMED, Lawan Ahmed (ur.). Cases on ICT utilization, practice and solutions : tools for managing day-to-day issues. Hershey; New York: Information Science Reference, cop. 2011, str. 59-77. | |
PIPAN, Matija, ARH, Tanja, JERMAN-BLAŽIČ, Borka. The evaluation cycle management – method applied to the evaluation of learning management systems. V: SPILIOTOPOULOS, Tasos (ur.). Integrating usability engineering for designing the web experience : methodologies and principles. Hershey: Information Science Reference, 2010, str. 58-80. | |
ARH, Tanja (ur.), PIPAN, Matija (ur.). Kako pripraviti in popestriti izobraževanje z interaktivnimi učnimi gradivi : vzpodbujanje in krepitev e-izobraževanja v poklicnem izobraževanju in usposabljanju: priročnik. Ljubljana: Institut Jožef Stefan, 2010. 76 str., ilustr. ISBN 978-961-264-018-7. | |
ARH, Tanja, DINEVSKI, Dejan. Web 2.0 and open educational resources as a foundation of organisational learning. V: KERN, Tomaž (ur.), RAJKOVIČ, Vladislav (ur.). People and sustainable organization. Frankfurt am Main [etc.]: Peter Lang, 2011, str. 44-62. | |
DINEVSKI, Dejan, ARH, Tanja. Web 2.0 technologies for e-learning. V: LANDETA ETXEBERRIA, Ana (ur.). Global e-learning. [Madrid]: CEF, [2012], str. 175-184. | |
ARH, Tanja, JERMAN-BLAŽIČ, Borka, DIMOVSKI, Vlado. The impact of technology-enhanced organisational learning on business performance: an empirical study. Journal for East European Management Studies, 2012, vol. 17, no. 3, str. 369-383. | |
JERMAN-BLAŽIČ, Borka, LAI-CHONG LAW, Effie, ARH, Tanja. An assessment of the usability of internet based education system in a cross-cultural environment: the case of interreg crossborder program in Central Europe. Journal of the American Society for Information Science and Technology. [Print ed.], 2007, vol. 58, no. 1, str. 66-75, doi: 10.1002/asi.20423. | |
DINEVSKI, Dejan, POLI, Andrea, KRAJNC, Ivan, ŠUŠTERŠIČ, Olga, ARH, Tanja. E-health integration and interoperability based on open-source information technology. Wiener klinische Wochenschrift, Suppl., 2010, vol. 122, suppl. 2, str. 3-10, doi: 10.1007/s00508-010-1354-9. |
ČLANSTVO V ORGANIZACIJAH IN OSTALE PROFESIONALNE FUNKCIJE
- članica Izvršilnega odbora Slovenskega združenja za projektni management (ZPM),
- članica Nadzornega odbora Slovenskega združenja za računalniške komunikacije ISOC-SI,
- članica Slovenske akademije za management
- sourednica oz. tehnična urednica znanstveno-strokovne revije Projektna mreža Slovenije
- članica nacionalnega programa eŠolstvo (usposabljanja učiteljev in drugih strokovnih sodelavcev) kot svetovalka in predavateljica.
- članica mednarodnega združenja Beta Gamma Sigma (BGS), častnega združenja najboljših študentov in diplomantov poslovnih ved v AACSB akreditiranih šolah. Njegovo poslanstvo je nagraditi akademsko odličnost ter preko mreženja in ustvarjanja različnih priložnosti spodbujati osebni in strokovni razvoj svojih članov.
- direktorica programa usposabljanj EDUCA.
NAGRADE & PRIZNANJA
Nagrada za najboljši referat: An approach in Provision of Interoperability of eLearning Systems in enlarged EU – the case of iCamp project, authors Borka Jerman Blažič, Tomaž Klobučar, Tanja Arh, Barbara Kieslinger, Fridolin Wild in Effie Lai-Chong Law, IARIA CONFERENCE 2006.