TESTIRANJE NOVE NAMIZNE IGRE “INFINITY”
V okviru projekta Erasmus+ “DiGiBLEND | Improving adult digital literacy through innovative gamified blended learning” smo razvili nov in inovativen pristop k poučevanju in usposabljanju osnovnih digitalnih veščin za ciljno skupino starejših odraslih. Kot rezultat smo razvili novo namizno igro “INFINITY” za namen ocenjevanje digitalne pismenosti med starejšimi odraslimi z uporabo metodologije “game-based assessment”. Testiranje je bilo uspešno in rezultati bodo uporabljeni pri desiminaciji projekta DiGiBLEND.
Starejši odrasli se težko prilagajajo na digitalno okolje, ker jim primanjkuje osnovne digitalne pismenosti, ki je potrebna za izvajanje vsakodnevnih dejavnosti v sodobnem digitalnem okolju. Njihova življenja, bodisi poklicna ali zasebna, niso temeljila na potrebi po razumevanju novih, digitalnih storitev. Vendar že več kot desetletje strategija EU in povezane politične pobude sledijo cilju izboljšanja digitalnih veščin in kompetenc vseh državljanov za uspešno digitalno preoblikovanje. V tem kontekstu se starejši obravnavajo kot učenci, ki jih je treba obravnavati potrpežljivo.